Om conzept

Vores skole er en unik erhvervsskole, som varetager specialundervisning for udfordrede unge

Vi tilbyder forskellige forløb. Alle tilbud er målrettet et grundforløb inden for håndværksfagene.

Vores STU-program er ligeledes målrettet håndværksfagene, og foregår, ligesom de andre tilbud, i et arbejdsfællesskab omkring virkelige byggeopgaver.

CONZEPTS HISTORIE

Conzept har eksisteret siden 2002. Conzept lejede sig indledningsvist ind hos Pædagogseminariet på Sophienborgvænget 10 i Hillerød, og havde til huse frem til sommeren 2009. Herefter flyttede vi til Freerslev. Her har vi en lagerhal, et fint værksted og en hyggelig skole. Vores medarbejdere har alle kendskab indenfor håndværk og erfaring med at arbejde pædagogisk med målgruppen, der typisk er unge drenge & piger.